Щодо введення в Німеччині заборони проведення водієм в кабіні регулярного щотижневого відпочинку (45 годин)

Щодо введення в Німеччині заборони проведення водієм в кабіні регулярного щотижневого відпочинку (45 годин)

Шановні перевізники!

Секретаріат АсМАП України отримав інформацію від Міжнародного Союзу Автомобільного Транспорту (IRU) щодо заборони на проведення регулярного щотижневого відпочинку (45 годин) на борту транспортного засобу, яка вводиться також у Німеччині, на кшталт, як вже введено у 2014 році в Бельгії та Франції.

МСАТ повідомив, що 8 березня 2017 року парламент Німеччини прийняв рішення заборонити регулярний щотижневий відпочинок водія в салоні і накладати штраф за це порушення.

Однак, це рішення ще не остаточне і потребує підтвердження у законодавчому процесі.

Додатково Секретаріат АсМАП України звернувся до Федерального відомства Німеччини з вантажних перевезень (Bundesamt für Güterverkehr, BAG) за роз’ясненням цього нововведення, на що отримав наступну відповідь, що:

«Поточний проект закону передбачає заборонити проведення звичайного щотижневого періоду відпочинку (45 годин) в транспортному засобі або в непридатному для проживання місці. У разі правопорушення законопроект передбачає накладення штрафу як на водія, так і на перевізника. Прогнозована сума штрафу не відома досі, тому я не можу відповісти на питання про те, наскільки буде велика сума штрафу за це порушення. Фактична сума штрафу буде залежати від особливостей кожної справи.

Цей закон був прийнятий Бундестагом 9 березня 2017 року і буде включений до порядку денного Бундесрату.

Якщо і коли закон вступить в дію, це залежить зараз від рішення Бундесрату. Тому в даний час немає фіксованої дати, коли закон буде діючим.

В даний час відсутня юридична заборона, яка забороняє водіям (з будь-якої країни) проводити черговий щотижневий період відпочинку (45 годин) на транспортному засобі, яка би діяла в Німеччині або в будь-якій з її федеральних земель (наприклад, Баварії чи інших землях).

На даний момент не відомо, чи є список рекомендованих безпечних стоянок з готелями або гуртожитками, і чи буде такий список опублікований в майбутньому.»

Секретаріат МСАТ співпрацює з нашими німецькими асоціаціями-членами та постійно відстежує ситуацію, щоб своєчасно повідомити перевізникам, як тільки з’явиться нова інформація.

Довідково:

 Положення Європейської Угоди ЄУТР абзац 8 статті 8 визначає:

«На розсуд водія щоденні періоди відпочинку (9 та 11 годин (або 9+3год.)) (9 та 11 годин (або 9+3год.)) та скорочені щотижневі періоди відпочинку (24 години) за межами місця приписки можуть використовуватися на транспортному засобі, якщо на ньому є спеціально встановлені пристосування для сну кожного водія, передбачені конструкцією транспортного засобу, і якщо цей транспортний засіб знаходиться на стоянці

Таким чином, ЄУТР також як і Регламент ЄС № 561 дозволяє наступні види відпочинку у кабіні транспортного засобу:

– нормальний щоденний відпочинок – 9 год,

– скорочений щоденний відпочинок -11 год.

– розділений на частини щоденний відпочинок 3+9=12 год.

– або скорочений щотижневий (24 год.)

 Задля виконання вимог відпочинку відповідно до положень ЄУТР на сайті АсМАП наведений Перелік TIR паркінгів в різних країнах, який можна переглянути на сайті АсМАП України натиснувши лого

TRANS Park або перейти через посилання http://www.iru.org/index/transpark-app

Залишити відповідь